تبلیغات
بازاریابی و مشاوره (2543)بیمه کارآفرین

بازاریابی و مشاوره (2543)بیمه کارآفرین
karafarin market 
قالب وبلاگ
نویسندگان


مشخصات اولیه مورد نیاز فرد بازاریاب و نکاتی که وی می‌بایست در نظر داشته باشد:

.       مشخصات ظاهری و فردی

  1آراستگی

.2.    نظم و وقت‌شناسی

.3.    صبر و شکیبائی

       4.     دانش عمومی


5.    روابط عمومی قوی

6.    آگاهی از علم روانشناسی7.    آگاهی از علم سخنوری و آشنائی فنون مذاکره

8.    اطلاعات عمومی قوی


9.    اشراف کامل به بیمه‌نامه‌هایی که عرضه می‌نماید

10.    مطالعه مستمر پیرامون مسائل بیمه و بروز بودن دانش بیمه‌ای

     نکاتی که می‌بایست در اجرای بازاریابی در نظر گرفت

11.    انتقال کامل اطلاعات مربوط به بیمه‌نامه به بیمه‌گذار (نقاط ضعف و قوت، مزایا، محدودیت‌ها و استثنائات)

12.    جمع‌آوری اطلاعات و کسب پیش‌شناخت نسبت به بیمه‌گذار پیش از رو در رو قرار گرفتن با وی

13.    برقراری ارتباط صحیح با بیمه‌گذار

سپس فرد می‌بایست با در نظر گرفتن و شناسائی بازار هدف، نسبت به تدوین استراتژی و سناریوهای مختلف برای دستیابی به هدف اهتمام ورزیده و سپس با در نظر گرفتن سه اصل اول پشتکار، دوم پشتکار و سوم هم پشتکار، حرکت بسوی هدف تعیین شده را آغاز نماید.

  •  

کلیدهای طلائی بازاریابی بیمه

بیمه‌گذار حق دارد در خصوص بیمه‌نامه‌ای که می‌خرد اطلاعات کامل کسب نماید، حتی اگر این اطلاعات منجر به نخریدن بیمه‌نامه از جانب وی شود وظیفه بازاریاب این است که نقاط ضعف و قوت، مزایا، محدودیت‌ها و استثنائات بیمه نامه را بطور کامل برای بیمه گذار تشریح نماید.

 

سعی کنید بیمه‌نامه‌ای متناسب با نوع فعالیت، ریسک تهدیدکننده اموال و دارائی‌ها، متناسب با بودجه بیمه‌گذار و با بهترین نرخ و شرایط برای وی تهیه کنید.

 

به بیمه‌گذارتان اثبات کنید که صرفاً به فروش بیمه‌نامه و منافع مالی حاصله برای خودتان فکر نمی‌کنید بلکه در پی ایجاد رابطه‌ای برد – برد با وی هستید تا وی در سایه خرید این بیمه‌نامه و اطمینان خاطر حاصله، با آسودگی به فعالیت اقتصادی – اجتماعی خود بپردازد. بدین ترتیب بار مالی حاصله از هزینه خسارات احتمالی را از دوش وی برداشته‌ و خود نیز درآمدی کسب خواهید نمود.

 

به فروش بیمه به عنوان یک سرمایه‌گذای بلندمدت بنگرید نه یک فروش کوتاه مدت.

 

به بیمه‌گذارانتان این اطمینان را بدهید که با خرید بیمه‌نامه و دریافت حق‌بیمه از سوی شما، رابطه‌تان با وی قطع نمی‌شود، بلکه این ارتباط  قوی‌تر شده و شما در هر لحظه آماده ارائه خدمات و اطلاعات و مشاوره بیمه‌ای به وی می‌باشید.

 

به بیمه‌گذارتان این اطمینان را بدهید که فروش بیمه‌نامه پایان خدمت به ایشان نیست بلکه آغاز ارائه خدمات شما است.

 

در تمام طول سال و به طرق مختلف ارتباطتان را با بیمه گذارتان حفظ کنید. این امر می‌تواند بوسیله فکس، تلفن، ایمیل و به بهانه تبریک اعیاد و مناسبت‌ها و ... تداوم یابد.

 

هزینه گرایش بیمه‌گذارتان به سوی رقبا را برای وی افزایش دهید.
[ جمعه 29 اردیبهشت 1391 ] [ 11:24 ب.ظ ] [ KOUROSH ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ


آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :